ღ ღ ღ رفــــــــــــــــــــــــــــتـــ ღ ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است


 

 آنقــدر مــــرا سرد کـــرد ؛

 

از خــــودش .. از عشـــق ..

 

کــه حـــالا بــه جـــای دلبستن ،  یــــخ بستــه ام!

 

آهــــای !!!

روی احســاســم پــا نگذاریــد ..

 

لیـــز می خوریــد .!.

˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

 

 

در انتظـــــــارم شاید روزی از اینجـــــــا بگذری


من فقط یک ســـــــوال دارم


آیا دوستت دارم هایت دروغ بـــــــود؟
*
˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

 

من را زیر خاکستر جا گـــــذاشتـــــــی!!!


آهـــــــایـــــــــــــ.. .


با توام…


تــــــــــــــــــــــــ ـو یادتـــــ نـــرود!!!


من به خاطرتــــــــو


آتـــــــش گـــرفته ام….

*˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

 

گفـــــته بودمـ بی تـــو سخــــت میگــــــذرد بـی انـصـافــــــــ !


حـــــرفمـ را پس میگــیرمـ


بــی تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـیگــــــذرد …

*˙·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·˙

کوتاه ترین قصه ی دنیا :


رفـــــــــــــــــــــــــــت … !

·٠•●♥ ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒ ♥●•٠·

 



نظرات شما عزیزان:

Nazanin
ساعت17:18---4 آذر 1392
adamash bad tar ta karda :-<
bm bsar!


سام
ساعت15:03---4 آذر 1392
شوخی بود وبلاگ زیبایی داری خوشبحال طرفت اق عماد. ببخشید بااای
پاسخ:


سام
ساعت0:38---4 آذر 1392
معلومه خوشمل و جیجری بیا دوست بشیم
پاسخ: راتو بکش برو اشتباه اومدی


سام
ساعت0:35---4 آذر 1392
نمی شه مال من بشی ؟؟؟؟؟؟
پاسخ: جمع کن خودتوو


سام
ساعت0:34---4 آذر 1392
نمی شه مال من بشی ؟؟؟؟؟؟

سام
ساعت19:06---3 آذر 1392
بووووووووووووووووس بوسسسسسسسسسسسس

سام
ساعت2:15---3 آذر 1392
بفرما من اینم
پاسخ: هر کی میخوای باش وجودشو داشتی آدرس وب یا ایمیل میذاشتی نه اینکه با اسم دیگه بیای هه


شکست
ساعت17:06---2 آذر 1392
افتاد الیکا جوووون افتاد
پاسخ: تو کی هستی اصلا؟


شکست
ساعت21:21---28 آبان 1392
چرا میزنی؟؟؟؟؟ فقط سوال بود. چرا رفت؟؟؟؟؟؟ برمیگرده بنظرت؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: نرفته که بخواد برگرده..... افتاد؟؟؟؟


شکست
ساعت18:13---27 آبان 1392
چرا اینقد دوسش داری؟ واقعا دوس داری برگرده؟؟؟؟؟؟
پاسخ: آره دوسش دارم چون عشق زندگیمه به کسی ربط داره که دوست دارم برگرده یا نه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ یک شنبه 19 آبان 1392برچسب:بـــــــــــــــــــــــــرگــــــــــرد,ساعت 1:17 قبل از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |